söndag 29 mars 2015

Testat.

God morgon från våran lilla småstad där regnet slår mot rutorna och vinden viner runt huset. Annat var det igår när solen sken. Då var vi ute hela dagen och klippte träd och buskar i trädgården. Det resulterade i tre släpkärror med grenar, vilken växtkraft!

Igår till lunch testade vi denna bönpasta från Risenta. Det var nästan helt tomt på hyllan när jag skulle köpa den så den verkar eftertraktad... Vi tyckte att de var goda, lite mer som äggnudlar i smaken och konsistensen. Perfekt om man vill minska på kolhydraterna. Vi kommer köpa fler gånger!



3 kommentarer:

  1. Samma väder som oss, vi njöt hela dagen ute igår...
    Jag har aldrig testat detta men ser jag det nästa gång jag handlar så ska jag köpa med hem

    Ha en fin söndag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Ja brrrr vilket väder idag!
    Men vi tar oss en riktigt slow dag idag...:)
    Bönpasta har jag inte testat, måste jag prova för det är alltid kul med nytt:)
    Ha en skön söndag!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Tackar för tips, det där ska vi testa. Kram Suss

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!