tisdag 10 mars 2015

Körkamp.

I helgen var jag med i Körkampen här i Kalmar! En del av mig älskar nämligen att sjunga, spexa och stå på scenen... Så jag sökte till Anna Rydell och Länsförsäkringars kör och kom med!

Vi sjöng först Dead ringer for love med Cher och Meat Loaf iklädda Rockabilly-kläder i vitt, svart och rött. Sedan sjöng vi en av Annas egna vackra sånger Krossat glas och då var vi hennes änglar klädda i vitt och med änglavingar.

Vi har tränat och tränat, sjungit, dansat, planerat kläder och fixat håret OCH det gav resultat - vi segrade. Det var så rolig resa att göra tillsammans med 19 andra kördeltagare som jag inte känner sedan tidigare och som är hur härliga som helst.

Här kommer lite bilder från 24kalmar.






4 kommentarer:

  1. Meeeeen sötnos!!!! Inte visste jag att du var med!!!!!! Såååå roligt!!
    Jag gick ju på kurs för Lise-Lott för ett par veckor sedan, så himla mysig!!
    Va roligt! Nästa gång måste du säga till så jag kan boka biljett och komma o titta och heja ju:))))
    Ha de gott!
    Kraaaaam Anna

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Tyvärr är jag usel på att sjunga men det var kul att följa körslaget när det var en kör här ifrån Vetlanda. Kram Suss

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Kul att kunna framföra sitt intresse...
    Sjunga nä det är inte min grej, låter som kråka haha
    ha en fin kväll

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Så kul att ni vann! Kram Stina

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!