måndag 23 maj 2011

Trallen oljad!

Så skönt att all vår trall är oljad nu. Vi har ett däck som är gammalt, ca 3 år, detta fick jag först tvätta med Terasse & Möbeltvätt. Det nya däcket från förra året tvättade jag bara av med vatten och diskmedel.
På gamla däcket blev resultatet mycket ljusare och fräschare. På nya delen syntes knappt resultatet, lite ljusare/gråare men precis så man vill ha det och inte brunt och mörkt. Om man vill ha ljusare kan man olja en gång till, men det sparar jag till nästa år!
Här ser ni hur nya delen blev:


Vill ni se bilder på det nyoljade gamla däcket så kan ni länma en kommentar med er mailadress!

1 kommentar:

  1. Hej!!

    Jag vill gärna se hur den gamla delen blev. Vi måste också göra något åt våran altan i år och är inne på nåt liknande som er:)

    e.hoglert@hotmail.com

    Emma

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!