onsdag 16 mars 2016

Handtag.

Ett enkelt sätt att förnya en möbel är ju att byta handtag. Jag beställde mässingshandtag hos Bygghemma och de skickades smidigt hem i brevlådan. Dessa handtag kommer från Beslag Design och passade perfekt på vår TV-bänk från Voice.

Nu är bara frågan vad jag ska göra med toppskivan som är i körsbär. Jag är inte nöjd med den. Alltså, den är ju så skrikigt brunröd. Jag vet inte hur jag tänkte när jag beställde den för säkert 10 år sedan...

Jag har funderat på det där tusen gånger utan att komma till avslut. Ska jag beställa en annan skiva, måla, vilken färg o.s.v. Nu tror jag att jag bestämt mig för att den får bli svart, vad tror ni? Vitt hade ju varit snyggt också, men jag känner att det blir svårt att få samma vita färg som på resten av möbeln...







1 kommentar:

  1. Heeej där!
    Tänk äntligen lite påskpynt i den här villan ;-)
    Verkligen fina beslag!!
    Men möbeln i sig är ju verkligen stilren, eller hur! Svart tror jag blir jättesnyggt, eller grå beroende på soffan och tapeten. Det går inte att måla skivan då?
    Kram kram Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!