söndag 22 december 2013

Gran.

Granen klädde vi redan förra helgen. det är så mysigt när granen är på plats så jag kunde helt enkelt inte hålla mig! I år blev det en vanlig rödgran och den är så tät och fin.

Vimplarna är nya för i år, de har jag gjort av vanligt vitt papper som jag vikt, klippt och limmat på ett svart-vitt snöre. Pepparkakorna är också nya för i år, bakade med ett hål som jag satt snöre i, se här. Pärldekorationerna gjorde jag förra året av pärlor och najtråd. Julgransfoten är från Village. Den köpte jag för några år sedan, då var den röd men i år har jag sprayat den vit och det blev SÅ mycket bättre.


 

 



3 kommentarer:

  1. Vilken ljuvlig gran! Skönt att jag inte visat upp våran, den ser allt tokig ut, plast också pga allergier! Men den lyser fint på kvällarna och skapar stämning

    Önskar dig en mysig jul
    God jul
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Såååå fin gran!!! Gillar de vita kulorna, var har du hittat dem?
    Vi har med en rödgran, Marcus tittade på Kungsgranarna men de var så små. Vi fick med tag på en riktgt tät o fin, lita Kalle Anka liksom :-)
    Nu ska vi med pusta ut här. Jisses som vi hållt på..! Men nu är gästrummet klart. Lite detaljer som behövs sen, nån lampa, matta o nya kuddfodral.
    Men nu, nu ska vi med koppla av;-)
    Ha det riktigt gott vännen!
    Såg dig i panelen!! =))
    Såg du Marcus i ölreportaget? Värsta dubbeluppslaget, ha ha ha :-) Har man en ölnörd så har man:)
    Nähä, dax att hoppa i duschen:))
    En ritkgt God Jul nu!
    Kram kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. De vita kulorna kommer från Blomsterlandet.
      Ja, jag såg Marcus, kul!

      En riktigt God jul önskar jag dig och de dina <3

      Radera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!