söndag 2 december 2012

Svart-vit jul

Så var advent äntligen här och jag fixade ihop en adventsljusstake som jag blev mycket nöjd med. Nu myser jag med tända adventsstjärnor, ljusstakar och amaryllisar. I år pyntar vi i svart och vitt, det gillar jag, inga skarpa färger och inte ens något rött, sorry!



Vilket väder vi fick till på köpet! Idag har det snöat hela dagen, snowracern har åkt fram och det är verkligen stämningsfullt, för att inte tala om att det faktiskt blir lite ljusare ute - det är bra.


Nu blir det snart sängen och sedan ny vecka... Tre veckor till jul och mycket som ska hända innan, men jag tar det med ro och försöker njuta på vägen...

1 kommentar:

  1. De är så himla fina vännen!!
    Ja, jag skippar det röda i år med… Det blir mest vitt, lite silver och naturmaterial här. Rött är liksom inte riktgit min grej;-)
    Hopas ni haft en fin dag!
    Kraaaam

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!