söndag 4 november 2012

Pyssel i vitt och finaste Fia-spelet.

Så var helgen slut igen, underbara helg som passerar så snabbt... Vi inledde helgen med pyssel. jag fick inspiration av de här fina pärlade pynten till jul och kom på idén att göra egna. Jag använde vita pärlor som jag köpte på TGR, najadtråd (tror jag det heter) och svart pappersband från Village. Så här blev resultatet.



I eftermiddag har regnet smattrat på rutan så dottern och jag spelade Fia med knuff. Visst är detta danska Fiat det finaste man kan tänka sig? Så sött!



Nu avslutar vi helgen med mys i soffan och imorgon tar vi itu med ny vecka. Sköt om er!

2 kommentarer:

  1. så fina!! ...tackar för tipset ...

    Kram

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera
  2. Heeeej!!
    Så fint pyssel :)
    Det var ett väldigt sött Fia-spel, tyra har ett med barbapappafigurer från Åhléns. Fia är definitivt ett roligt spel för alla åldrar:-)
    Jag har varit hemma idag, migrän version värsta… Men nu börjar huvudet komma i form igen;-)
    Ha de fint vännen!
    Kram Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!