måndag 11 juni 2012

Prästkrage

Det var länge sedan jag gjorde inlägg senast. Anledningen är att jag varit sjuk. Jag har legat nerbäddad med över 39 graders feber, hals-, huvud- och nackont. Alltid lika tråkigt att vara sjuk och man kommer att tänka på hur bra man har det när man är pigg och har hälsan i behåll och så även min älskade familj. Idag kom dottern hem med dessa underbara prästkragar, vilket förde tankarna till midsommar som inte är så långt borta... Just nu är jag lite förälskad i denna rabatt intill cykelförrådet. Pionerna slår precis ut (en gammal bondpion som stått på tomten sedan 40-talet), murgrönan som lutar sig mot äppelträdet har satt fart och den runda fina lilla tujan är härligt grön.

1 kommentar:

  1. Stackars dig vännen, inte kul att du legat sjuk:(
    Hoppas du känner dig piggare nu.
    Prästkragar, det ska jag plocka imorgon, vet ett ställe där et finns MASSOR;)) Vill ha det till skolavslutningskalaset på torsdag:)
    Sköt om dig vännen!
    Kramar Anna

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!