tisdag 8 maj 2012

Ny bok hemklickad..

Fick tips om denna fina bok och har nu klickat hem den. Ute blir inne - inspiration för din utemiljö av Anna Braun.
"Ute blir inne" är en idé- och inspirationskälla för alla som vill ha en snygg och lättskött trädgård, eller balkong, utan att egentligen vara traditionellt trädgårdsintresserade. Man behöver nämligen inte vara odlare eller ha gröna fingrar, och det krävs ingen förmögenhet, för att kunna skapa en vacker och funktionell utemiljö.
Längtar tills den kommer med posten så att jag kan bläddra om och om igen och inspireras av vackra utemiljöer. Jag har en annan bok som jag köpte förra året som du hittar här. Den är också fantastiskt bra och inspirerande!

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig bok! Hoppas på ett utlåtande sen=)
    Idag har iaf jag njutit av solen, underbart!!!
    Kram vännen!

    SvaraRadera
  2. Din blogg ser väldigt bra ut ...*ler och tack för boktipsen blir en perfekt födelsedagspresent.

    Kram Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!